Returnare



Despre retururi

Conform legislaţiei în vigoare, acceptăm returnarea comenzilor în termen de 10 zile de la data primirii de către client. Returnarea produselor se va face în ambalajul original şi doar dacă produsele nu au suferit deteriorări. De asemenea, returul trebuie făcut prin acelaşi transportator prin care a fost făcută comandă iniţială. Cheltuielile aferente returnării bunurilor vor fi suportate de către client.

De asemenea,  vă reamintim că legea prevede că vânzătorul are dreptul ca atunci când consideră că acţiunile cumpărătorului au fost cu rea intenţie să solicite daune de interese către cumpărător.

Încercăm ca toate situaţiile neplăcute apărute să le rezolvăm amiabil şi eficient. De aceea,  vă rugăm să ne comunicaţi cât mai rapid, din momentul în care aţi primit o comandă, dacă produsele comandate nu corespund aşteptărilor dumneavoastră şi doriţi să le returnaţi sau să vă trimitem un alt produs la schimb.

Renunţare comendă

Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

Anularea unei comenzi se poate face în maximum 24 de ore de la plasarea ei.

Anularea se poate face numai ÎN SCRIS,  trimiţând un email la info@perfectpetcare.ro  sau sunând la numărul de telefon: 0755-652.432.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului faptul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului în termen de10 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs, se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. În situaţia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenţa de preţ nu se va returna.

Societatea noastră va trimite produsul solicitat la schimb, numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiţii: în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat, starea produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la primirea lor.

În toate cazurile returnării / înlocuirii  produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare / înlocuire sunt suportate de către client.

Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
În funcţie de comportamentul clientului, societatea noastră îşi rezervă dreptul de a-și selecta clientela.